Počitnice: V Zadar in z ladjico na Kornate

Del našega dopusta že drugo leto preživljamo v Sukošanu. Sorodniki imajo prikolico v majhnem privatnem kampu, kjer imamo vse kar potrebujemo za prijeten dopust: svoj mir, plaža je blizu, kamp je prijeten – vsega skupaj 6 prikolic in par rednih gostov, ki pridejo z avtodomom ali šotorom. Nobene gužve, nobenega stresa. Idealno. Še na plaži je mir.

Letos  je bil naš skupen poletni dopust relativno kratek, ker novembra planiramo daljše potovanje po Tajski, najini službi pa omogočata samo omejeno število dni dopusta. Želja, idej in možnosti je pa kljub temu vedno veliko!

Kadar potujemo po drugih celinah naša popotovanja vedno sestavljajo različni izleti in ogledi lokalnih znamenitosti, na Hrvaški obali pa se kar držimo ustaljene rutine, kot je – prikolica, plaža in večerno pohajkovanje po mestu.

Letos smo poskušali vsaj za kakšen dan razbiti ustaljeno rutino, kljub temu, da je bil ta naš mini dopust absolutno prekratek in se je tudi rutina prav prilegla.

Jaz sem dvakrat zgodnje jutro izkoristila za kolesarjenje po Jadranski magistrali in odkolesarila proti Biogradu na moru. Glede na to, da sem bila brez svoje kolesarske opreme je bilo super. Je pa ideja za naslednji dopust in v razmislek, da vzamemo s seboj naša kolesa.

Dvakrat smo šli v Zadar. Tam je kar nekaj stvari, ki se jih splača videti.

“Moderna ikona mesta so Morske orgle, edinstveni arhitektonski čudež v podmorskem delu mestne rive. Valovi s kroženjem in prehajanjem skozi glasbene cevi postavljene pod morjem, ustvarjajo zvok – t.i. morsko glasbo.

Na vrhu zadrskega polotoka je zasijal tudi Pozdrav soncu, delo arhitekta Nikole Bašiča. Pozdrav soncu sestavlja tristo večplastnih steklenih plošč v obliki kroga, s premerom 22 metrov. Zamišljen je kot prostorna instalacija v obliki amfiteatra, okrog katerega je na kamnitih kockah stiliziran prikaz vseh planetov Sončnega sistema in njihove poti.

Prav s tega dela zadrske rive se, po besedah slavnega Alfreda Hitchocka, vidi najlepši sončni zahod na svetu.” Tudi mi smo bili med množico obiskovalcev, ki smo se poklonili zahodu sonca.

Že samo vzdušje med sprehodom po starem mestnem jedru je super. Ozke uličice, razsvetljene trgovine in množica obiskovalcev. Trg, cerkev, katedrala in rimski amfiteater so samo nekatere izmed znamenitosti, ki popestrijo večerni sprehod. Na trgih se dogajajo obvezne “street art” predstave. Vsekakor fajn vzdušje. In Zadar je eno mojih najljubših obmorskih mest na tem koncu hrvaške obale.

Enodnevni izlet na Kornate.

Torej. Odločili smo se, da gremo letos na Kornate, do nacionalnega parka Telaščica. Praksa preteklih let, ko se je še dalo izpogajati za nižjo ceno se letos ni obnesla. Izleti so bili polni in komaj smo dobili prost termin. Edino kar sva si izpogajala je bila brezplačna karta za najino punco.

Dogovorili smo se za izlet. V petek zjutraj smo se vkrcali na ladjico Morski Galeb. Potem je sledila vožnja pod mostom, ki povezuje Ugljan in Pašman, mimo otočkov do nacionalnega parka Kornati in Telaščica. Peljali smo se mimo visokih klifov. Na ladji smo pojedli kosilo, potem smo pristali v nacionalnem parku Telaščica. Imeli smo čas za kopanje v slanem jezeru Mir. Povzpeli smo se na razgledno točko na vrh klifa od koder je čudovit razgled na klif in okolico.

Čas je hitro minil in vrnili smo se na ladjico. Sledila je se vožnja nazaj do Sukošana. V popoldanskih urah smo se vrnili v našo prikolico.

Naslednje dni smo preživeli kar v našem kampu in bližnji okolici. Tamala je v kampu našla prijatelje in je nisva videla skoraj cel dan. Midva pa sva uživala v miru in brezdelju. Pravi luksuz! Razen zvečer, ko so vsi mulci iz kampa prišli v našo prikolico, saj so k nam prišli na večerno dozo Scooby Doo-ja in drugih risank. Pa nima veze. Lepo so se posedli za mizo, pogledali risanke, pojedli večerjo in še nekaj časa noreli po kampu. Dokler jih ni premagala utrujenost.

Bilo je veliko kopanja, uživanja na sončku, lenarjenja in dopust se je kot vsak kar prehitro zaključil.

Komentiraj

Start a Blog at WordPress.com.