Test avtomobilov za telebane: Ford in Hyundai

V soboto sem čisto mimogrede zavila v avtohišo Kadivec pri Šenčurju. V bistvu spotoma. Na moji listi znamk, ki jih bom vzela pod drobnogled je bil napisan tudi Ford. Hyundai ne – hmm res ne vem zakaj. Dodajam še Hyundai.  Ker omenjeni avtosalon nudi zastopništvo za obe znamki, sem oddelala – če se temu lahko tako reče – dve muhi na en mah.

Moja Fordova favorita sta bila: Fiesta in B-Max. V bistvu bolj B-Max. Fiesta je v rangu vozil, ki so me sigurno navduševala pred leti: majhna, nekoliko bolj športna, nizka – v bistvu gre za lušten manjši avto. Sigurno uporaben, za moje potrebe zelo primeren. Je pa res, da se v resnici nekoliko izogibam temu, da bi kupila nizek avto. Hribovske poti in avanture so veliko bolj prijetne  z avtomobilom, ki je vsaj nekoliko višji. Ne skrbi te ravno vsak kamen, na katerega potencialno lahko nasedeš.  Žal je ni bilo razstavljene v salonu, tiste zunaj so bile pa pod snegom in v mrazu, tako da niti nisem mogla prav zares preveriti, kako bi se počutila v njej.

Torej B-max. Na zunaj še kar všečen in prijetne oblike. Znotraj bolj slabo opremljen. Prodajalec razloži, da imajo večinoma take, ker gredo ven iz prodaje. Jih ne bo več. Ročna klima mi zares nekako ne potegne. Pa tudi slaba elektronika mi ni bila všeč. Avto kupujem za naslednjih – najmanj 5 – 7 let, se pravi želim vsaj nekaj sodobnih multimedijskih rešitev. Tudi ta drsna vrata mi niso bila ok. Sistem zapiranja sicer deluje zanimivo, a ko sem pomislila, kako bi se z Enjo zapletali pri zapiranju vrat, me je minilo. Sploh, ker se pri zapiranju ne zapeljejo lepo – na klik, kot na primer pri Mazdi in jih je potrebno kar fajn zaloputnit. Za take stvari res nisem najbolj priročna in sem se že ob ogledu kar malo namučila. Cenovno je sicer kar ugoden, vsaj ta okrnjena različica. Ampak sem našla mogoče več minusov, kot plusov. Niti se nisem dogovorila za testno vožnjo. B-Max torej odpade.

Ko je prodajalec videl, h kakšnim avtom me vleče, mi je predlagal naj počakam njihov novi model: Ford Ecosport. Lansiran bo čez slab teden, v avtosalonu ga dobijo čez dobrih 14 dni. Je rekel: zanimiv avtomobil. Mali suv. Pa smo spet tam. Nekako ne zmorem stopiti iz okvirjev, da so mi pač všeč mali suv-i. Očitno mi to že piše na čelu. Najbolj so mi všeč tisti – zares majhni. Tako sem s Fordi zaenkrat zaključila in shranila promocijski letak novega Ecosporta.

Že ves čas, ko sem si ogledovala B-Maxa me je vleklo v sosednji del salona, kjer so bili razstavljeni Hyundai avtomobili. V poštev zame bi prišla i20 in nova Kona. Predvsem Kona. Na prvi pogled zelo zanimiva. Model, ki sem ga videla prvič.

Naj bi šlo za nekoliko višjo izpeljanko modela i20, počasi ga bo nadomestila. Tehnološko in varnostno precej bolj dovršena. Tudi bolje opremljena. Cenovno mogoče kakšnih 1000 evrov dražja – primerljivi model. Seveda logično – se splača riskirati kakšnega jurja več, za bolj napredno in bolj dovršeno opremo. Prikimam prodajalcu. Res je. No, če si bolj na tesnem s financami, tako kot jaz – je včasih tudi tistih 1000 evrov pomembnih. Kljub temu sem se odločila. Avto kupujem na dolgi rok. Za daljše obdobje. Želim, da mi dobro služi kar nekaj časa in da imam v tem obdobju z njim čim manj problemov. Ter navsezadnje, da mi je tudi všeč. Pa četudi to pomeni, da bom še kakšen mesec ali dva brez avta. Ali da bom plačala zanj kakšnih 1000 evrov več, če bo potrebno. Zares se bom odločila za takega, ki mi odgovarja v vseh pogledih. Tako da sem si dovolila se pobliže spoznati tudi s Kono. Dogovorila sem se za testno vožnjo.

Sem pa, kljub temu že našla nekaj minusov. Glede na moje potrebe in želje se mi zdi mogoče malenkost prevelika. Sicer ne vem zakaj. Od Stonica je samo malo daljša in širša, pa tudi nekoliko težja. Kar se mi zdi, da zmanjša njeno ekonomičnost, v skladu z mojimi potrebami. Z mojo vožnjo bom hitro na porabi 7 litrov ali celo več in spet bom imela občasne težave z vožnjo. V avtomobilih, ki se mi zdijo preveliki, se kot šoferka ne počutim dobro. Haaa, kako lažje je za nekoga drugega kupovati avto! Če bi šlo za edini avto, ki je pri hiši – bi dobila Kona kar veliko točk. Tako na prvi pogled. Mojemu je bila namreč kar všeč.

Ok, to je sicer moj večni problem in definitivno ne zmanjša realne vrednosti avtomobila. Odvisno je namreč od potreb in za kaj se avto v resnici rabi.  Avto je dober. Ampak moje povprečne, dnevne vožnje so zares kratke. Gre namreč za podoben rang avtomobila, kot je moj nesrečni Nissan Qashqai. Mogoče bi vseeno lahko razmislila tudi o testu Hyundai i20.

Ampak na pogled mi je bila všeč, tudi na prvi vtis in občutek se je dobro izkazala. Me pa zanima kako se bo obnesla pri vožnji. Bo dobila možnost, da me zapelje – dobesedno. Mogoče so moji pomisleki v zvezi z njo in velikostjo povsem neupravičeni. Če je lepo pregledna, potem ok. Za rikverc težave si pa lahko pomagam s kamero in opozarjanjem. Kot je rekel prodajalec – vsak avto v avto salonu zgleda večji, kot je v resnici. Nisva še govorila o  točni ceni modela, ki bi mi ustrezal, tudi ne o pogojih financiranja. Tako da kaj več lahko povem šele po opravljeni testni vožnji.

Ocena – Kona:

  • prijaznost prodajalcev in dobra komunikacija:..****
  • videz avtomobila: ……………………………………………….****
  • oprema avtomobila: ……………………………………………****
  • funkcionalnost……………………………………………………..***
  • usklajenost s potrebami:……………………………………..**
  • finančna shema z možnostjo realizacije: ………….**

Skupna ocena: 3,2

Sem pa medtem poslala za Kono poizvedovanje po e-pošti v eno izmed avtohiš, ki ponujajo omenjene modele. Financijski izračun za Hyundai financiranje ni bil preveč ugoden. Kljub temu, da obljubljajo zimske pnevmatike, 1 leto kasko zavarovanja in vinjeto za 1 EUR, bi avto kar malo preveč preplačala. V bistvu za podobno osnovno vrednost vozila na primer Kia ponuja precej bolj ugoden izračun. Tudi za Mazdo CX3 sem dobila ugodnejšo ponudbo. Tako, da za nekaj časa je Kona na standby-u.

 

Povezani članki:

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

w

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

Navzgor ↑

%d bloggers like this: